اهواز رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش خوزستان گفت: تا امروز صبح، 399 هزار نفر - روز پذیرش مهمان در ستاد اسکان های سراسر استان داشته ایم.

به گزارش مرور نیوز عباس نعمت زاده اظهار کرد: امسال حدود سه هزار و 500 یخچال، دو هزار فرش، پنج هزار پتو و 100 دستگاه تلویزیون برای اسکان و پذیرایی بهتر از مسافران نوروزی خوزستان خریداری و توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه در اتاق هر مهمانی یک بسته پذیرایی تدارک دیده شده است، افزود: یک ستاد ناظر در مرکز استان راه اندازی شده تا بازدیدهای مختلفی از پایگاه های اسکان نوروزی استان داشته باشد.
رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: امسال به صورت کلی 40 پایگاه اسکان راه اندازی و بالغ بر 11 هزار کلاس درس در یک هزار و 120 مدرسه پذیرای مسافران نوروزی خوزستان خواهند بود.
نعمت زاده در ارتباط با تعداد عوامل اجرایی ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال سه هزار نیروی اجرایی در ستاد به کارگیری شده است.
وی خبر داد: تا امروز صبح 399 هزار نفر - روز پذیرش مهمان در ستاد اسکان های سراسر استان داشته ایم.
رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش خوزستان در ارتباط با شهرهایی که بیشترین پذیرش را داشته اند، گفت: تا به حال شهرهای آبادان، خرمشهر، شوش، اندیمشک، دزفول و نواحی چهارگانه اهواز بیشترین پذیرش ها را در استان داشته اند.