اهواز رئیس پلیس راه خوزستان گفت: محورهای منتهی به مرزهای استان از جمله سوسنگرد به چذابه و خرمشهر به سمت یادمان های دفاع مقدس به دلیل حضور راهیان نور حجم ترافیکی بیشتری دارند.

به گزارش مرور نیوز سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: در حال حاضر محور ورودی خوزستان از اندیمشک اهواز و همچنین شهرکرد ایذه و بالعکس ترافیک نیمه سنگینی دارد چون سرعت خودروها به دلیل لغزندگی ناشی از بارندگی را در این محورها داریم.
وی در ارتباط با محدودیت های ترافیکی عنوان کرد: در حال حاضر تردد اتوبوس های کاروان های راهیان نور از محور ایذه شهرکرد ممنوع است. همچنین تردد تانکرهای ترانزیتی سوخت از 28 اسفند تا 6 فروردین در کل محورها ممنوع و از 6 تا 10 آزاد و در نهایت از 10 تا 14 این محدودیت اعمال می شود.
رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد: البته تردد کامیون و تریلرهای مختلف در روز 13 فروردین در کل محورهای استان ممنوع است که جزئیات دقیق تر آن را در آینده اعلام می کنیم.
سرهنگ دولتشاهی در ارتباط با ترافیک محورهای مختلف گفت: محورهای منتهی به مرزهای استان از جمله سوسنگرد به چذابه و خرمشهر به سمت یادمان های دفاع مقدس نیز به دلیل حضور کاروان های راهیان نور حجم ترافیکی بیشتر از سایر نقاط دارند.
وی در پایان بیان کرد: محور شوش به اهواز نیز تقریبا یک ترافیک نیمه سنگینی از روز اول فروردین تاکنون دارد.