رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از خدمات‌دهی به 1582 نفر، از آغاز طرح نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز جلال پوران‌فرد افزود: از 26 اسفند سال و95 همزمان با شروع طرح نوروزی تا امروز (3فروردین) بیش از 1582 نفر از خدمات اورژانس 115 بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: 72 مورد تصادف شهری و جاده‌ای به مرکز اورژانس اطلاع داده شده که بر اثر آن 334 نفر توسط تکنسین‌های اورژانس 115 درمان و در صورت لزوم به بیمارستان منتقل شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 809 نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت نوروزی که در مسیرها و اماکن تفریحی برای رفاه حال مسافران و هم‌استانی‌های عزیز ایجاد شده، از خدمات درمانی لازم بهره‌مند شده‌اند.

پوران‌فرد تصریح کرد: 439 مورد از تماس‌هایی که با مرکز اورژانس 115 گرفته شده است، برای درمان افراد دارای بیماری‌هایی از قبیل قلبی، تنفسی، زنان و زایمان، تشنج و غیره توسط پرسنل پایگاه‌های شهری و جاده‌ای مورد درمان و انتقال قرار گرفته‌اند.

وی با اظهار تاسف و ناراحتی از کشته شدن سه نفر از هموطنان عزیزمان بر اثر تصادف در این ایام، از کلیه هم‌استانی‌ها و هموطنان عزیز خواست که با رعایت و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی، تعطیلات نوروز 96 را به خوبی و خوشی پشت سر بگذارند.