قائم مقام بیمارستان گلستان اهواز گفت: از زمان شروع تعطیلات نوروز همه واحدهای مرکز آموزشی درمانی بیمارستان گلستان به صورت شبانه روزی فعال هستند و اعضای هیات علمی بصورت منظم طبق برنامه زمان بندی شده ، بیماران و مصدومان را معاینه و تعیین تکلیف می کنند.

به گزارش مرورنیوز، دکتر نجم الدین ساکی قائم مقام بیمارستان گلستان اهواز در گفتگو با خبرنگار مرورنیوز اظهار کرد: از زمان شروع تعطیلات نوروز همه واحدهای مرکز آموزشی درمانی بیمارستان گلستان  به صورت شبانه روزی فعال هستند و اعضای محترم هیات علمی بصورت منظم طبق برنامه زمان بندی شده ، بیماران و مصدومان را معاینه و تعیین تکلیف می کنند.

دکتر ساکی گفت: همچنین رزیدنت های گروه های مختلف آموزشی و کارکنان درمانی و غیر درمانی بصورت تمام وقت و مداوم در امر خدمت رسانی به مراجعین فعالیت می کنند.

ساکی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان گلستان تنها مرکز بیماران ترومایی (ناشی از تصادفات و سوانح غیره) استان خوزستان است، ازهمه نقاط استان به این مرکز ارجاع صورت می پذیرد .

قائم مقام بیمارستان گلستان اهواز تاکید کرد: اتاق های عمل جنرال بصورت شبانه روزی فعال هستند و اتاق عمل پیوند، قلب و آنژیوگرافی بصورت آنکال شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان و مهمانان نوروزی عزیز هستند. همچنین درمانگاه عمومی بصورت شبانه روزی فعال می باشد.

این عضو هیات علمی جندی شاپور اهواز بیان کرد: از 28 اسفند 95 تا روز سوم فروردین 96 580 مراجعه کننده اعم از اعزامی و سرپایی به بیمارستان گلستان اهواز مراجعه کرده است که در روز 40 تا 50 نفر نیازمند ICU و CCU  و بقیه بصورت خدمات سرپایی و بستری در بخش های مختلف بوده اند؛همچنین آمار عمل بیماران تصادفی در روز بین 15 تا 20 مورد بوده است.

دکتر ساکی با تقدیر از پرسنل بیمارستان گلستان گفت: پزشکان ،کارکنان ، پرستاران ، بهیاران و کادر آزمایشگاه و رادیولوژی و همچنین کارگران بیمارستان از شریف ترین، متعهدترین و دلسوزترین افراد هستند  که در امر خدمت رسانی فعالیت می کنند لذا جا دارد از تک تک عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.