بجنورد- فرماندار بجنورد از ثبت‌نام 405 داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان بجنورد در پایان چهارمین روز از نام‌نویسی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز محمود ثمینی اظهار کرد: از زمان آغاز رسمی نام‌نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا پایان روز چهارم، 405 کاندیدا ثبت‌نام کردند.

ثمینی با اشاره به اینکه از داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی سه‌نقطه شهری بجنورد، حصار گرمخان و چناران شهر در محل فرمانداری شهرستان بجنورد ثبت‌نام به عمل می‌آید، افزود: تاکنون 102 نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، 75 نفر مربوط به شهرستان بجنورد، 19 نفر چناران شهر و هشت نفر نیز داوطلب حضور در شورای اسلامی شهر حصارگرمخان شدند.

وی با اشاره به وجود 82 روستا در بخش مرکزی شهرستان بجنورد، عنوان کرد: تاکنون 213 نفر در بخش مرکزی و 94 نفر نیز در بخش گرمخان برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی ثبت‌نام کردند.

فرماندار بجنورد با اشاره به روند طولانی ثبت‌نام از داوطلبانی که تمایل به حضور در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رادارند، خواست تا با مراجعه به فرمانداری بجنورد و بخشداری‌ها، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

ثمینی بابیان اینکه نام‌نویسی از کاندیداها تا 6 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد، تأکید کرد: از ساعت هشت صبح تا 16 ثبت‌نام داوطلبان انجام می‌شود.