فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق حرفه ای که پس از مجروحیت در سانحه ای در استان البرز خودرو مسافران را سرقت کرده بود حین مداوا در قزوین خبر داد.

به گزارش مرور نیوز سردار مهدی محمودی اظهار داشت: ماموران پلیس آزاد راه «قزوین - کرج» تلفنی از وقوع یک مورد سانحه رانندگی و مجروح شدن عابر پیاده در برخورد با یک دستگاه سواری پراید مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: این ماموران، فرد مجروح را که توسط عوامل اورژانس تحت مداوا بود مشاهده و طبق گفته های وی به بررسی صحنه حادثه و خودروی اعلامی پرداختند.

فرمانده انتظامی استان قزوین توضیح داد: ماموران پلیس راه که هیچگونه آثار تصادف در سواری پراید مشاهده نمی کنند، با استعلام سیستمی، به سرقتی بودن آن پی برده و خودرو را تحویل ماموران انتظامی شهرستان قزوین می دهند.

سردار محمودی ادامه داد: مامور کلانتری 11 قزوین حین بررسی اظهارات فرد مجروح در بیمارستان شهید رجایی با هوشیاری و استفاده از تجربیات انتظامی خود، متوجه سرقتی بودن گوشی موبایل فرد مجروح 35 ساله شده و به تحقیقات بیشتری در این زمینه می پردازد.

وی عنوان کرد: مجروح 35 ساله در مقابل دلایل فنی و علمی پلیس تسلیم و به سرقت خودرو و تعداد 4 عدد فلش مموری، یک حلقه انگشتر، کارت عابر بانک، دو دستگاه گوشی موبایل و مقداری وجه نقد اعتراف می کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، متهم 35 ساله که در تصادفی در استان البرز مجروح می شود، از حس انسان دوستی سرنشینان سواری پرایدی که برای کمک به مجروحان سانحه دیده، خودرو خود را ترک کرده بودند، سوء استفاده و با سرقت سواری پراید آنان برای مداوا به قزوین مسافرت می کند که سرانجام در دام پلیس قروین گرفتار می شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از مداوا با هماهنگی قضایی در اختیار پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفته و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.