فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور بازدید زائران سرزمین نور 3 یادمان شهدای نیروی انتظامی در خوزستان ساخته می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، سردار محمدرضا اسحاقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بازدید زائران سرزمین نور 3 یادمان شهدای نیروی انتظامی در خوزستان ساخته می‌شود.

وی یکی از یادمان‌ها را یادمان شهید سبحانی در سوسنگرد معرفی کرد و گفت: در روزهای گذشته سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی و سردار کارگر از یادمان شهید سبحانی بازدید کردند که پس از این بازدید سرعت تکمیل و ساخت آن افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی خوزستان در همین ارتباط توضیح داد: یکی دیگر از یادمان‌ها در خرمشهر قرار دارد که تا کنون ساخت آن 70 درصد پیشرفت داشته است و یک یادمان دیگر نیز قرار است در اهواز ساخته شود.

وی از اعزام 4 هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ناجا در سال‌های گذشته به راهیان نور خبر داد و بیان کرد: این موضوع امسال نیز انجام شده و تا چند روز آینده نیز ادامه دارد.

سردار اسحاقی با شاره به حضور پرسنل نیروی انتظامی در راهیان نور عنوان کرد: هر ساله تعدادی از ناجا با خودرو های شخصی از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا بازدید می‌کنند که امسال نیز این روند ادامه داشت.

وی تصریح کرد: امسال بیش از 16 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند و به زیارت شهدای گمنام در مناطق عملیاتی رفتند.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر این نکته که روحیه انقلابی در پرسنل نیروی انتظامی زیاد است، اظهار امیدواری کرد که در سال‌های آینده زائران بیشتری از ناجا در یادمان‌های شهدا حضور یابند.