مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 5 فروردین 31 هزار و 62 مسافر در قالب 4 هزار و 16 سفر در استان زنجان جابجا شده اند.

به گزارش مرور نیوز ایرج دست نشان گفت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 5 فروردین 31 هزار و 62 مسافر در قالب 4 هزار و 16 سفر در استان زنجان جابجا شده اند.

وی اظهار کرد: در 5 فروردین 4129 مسافر طی 531 سفر توسط وسایل نقلیه عمومی جابجا شده اند.

مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه 20 دوربین ثبت تخلف در آزادراه‌های زنجان-تبریز و زنجان - قزوین فعال است، افزود: با تلاش همه ارگان ها بخصوص پلیس راه استان در تلاش هستیم حوادث جاده ای را در محور ها مواصلاتی کاهش دهیم و با طرح ایمنی در سال جدید شاهد کاهش تلفات باشیم.

دست نشان افزود: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار کرده و بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند و برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در هر ساعت از شبانه روز در تماس حاصل کنند.

وی افزود: 37 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال هستند و این دوربین ها در کاهش تخلفات و تصادفات بسیار موثر است.

مدیر کل حمل و نقل جاده ای استان زنجان به همه رانندگانی که قصد تردد در جاده ها را دارند، توصیه کرد تا خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک کنند