مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه 25 نفر در رودبار جنوب در محاصره سیلاب قرار دارند، گفت: برای امدادرسانی به این افراد بالگرد به منطقه اعزام شده است.

به گزارش مرور نیوز علی گنج کریمی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی در منطقه جازموریان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در گزارشی جدید اعلام شد که 25 نفر در رودبار جنوب در محاصره سیلاب قرار دارند که برای نجات این افراد در حال اعزام بالگرد به منطقه هستیم.

گنج کریمی در خصوص عملیات شب گذشته برای امدادرسانی به افراد گرفتار در سیلاب در منطقه جازموریان گفت: برای این منظور بنده به همراه معاون سازمان مدیریت بحران کشور و جانشین رئیس ستاد بحران استان کرمان و چند تن از مسئولان استانی به دلیل باتلاقی بودن مسیر، خودروها را رها کرده و پیاده عازم منطقه مورد نظر شدیم.

وی از امداد رسانی به این افراد که اکثر زن و بچه بودند خبر داد و افزود: در عملیات شب گذشته 33 نفر که در محاصره سیلاب قرار داشتند نجات یافتند.

نجات 180 نفر طی پنج روز عملیات

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با اشاره به وسعت منطقه جازموریان تصریح کرد: به محض اعلام مشکل در هر منطقه ای از استان هلال احمر سریعا برای کمک رسانی در منطقه حضور پیدا می کند.

وی ادامه داد: در مجموع طی پنج روز اخیر 180 نفر در منطقه جازموریان از سیلاب نجات یافتند.

گنج کریمی حوادث ناشی از سیلاب در سایر مناطق استان کرمان را جزئی دانست گفت: در ساردوئیه شاهد گیر افتادن خودروها در اثر وقوع سیلاب بودیم.

وی گفت: همچنین وقوع سیلاب در روستاهای سیرجان و کوهبنان هم بدون خسارت جانی بود و با امدادرسانی انجام شده مشکل خاصی در استان وجود ندارد.