مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا چهارم فروردین، 9 فقره تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی لرستان رخ داده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش نشان می دهد.

به گزارش مرور نیوز، علی زندی فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 25 اسفند 95 که سفرهای نوروزی آغاز شده تا چهارم فروردین ماه جاری، 9 فقره تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی لرستان رخ داده و این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته 10 فقره تصادف فوتی ثبت شده بود.

وی افزود: از نظر تعداد تلفات ناشی از تصادفات نیز در مدت یادشده 13 نفر جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 14 نفر تلفات،کاهش 7 درصدی را نشان می‎دهد.

زندی فر با بیان اینکه تعداد تصادفات جرحی در محورهای استان در این مدت 50 مورد گزارش شده است، اضافه کرد: با وجود اینکه سال گذشته در ایام 25 اسفند تا 4 فروردین، 30 مورد تصادف جرحی اتفاق افتاده بود، متاسفانه امسال 28 درصد افزایش نوع تصادفات را در استان شاهد بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از نظر تعداد افراد مجروح ناشی از تصادفات نیز امسال 73 نفر مجروح شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 55 نفر مجروح بوده 33 درصد افزایش را شاهد هستیم. این آمار براساس گزارش پلیس در صحنه تصادف است.