رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: بیمارستان های آستارا و رضوانشهر همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گیلان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش مرور نیوز، «دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک» در جریان سفر یک زوره خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از بخش های مختلف بیمارستانی و مراکز خدمات درمانی شهرستان، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در زمینه های بازسازی و نوسازی بیمارستان های استان انجام شده است.

وی ادامه داد: بازسازی، اصلاح و بهبود وضعیت و هتلینگ بیمارستان ها در دستور کار قرار گرفت و بودجه خوبی برای این منظور نیز اختصاص یافته است. برای برخی بیمارستان ها که فرسوده بودند و آن کارآیی و کارآمدی لازم را نداشتند، بحث نوسازی مطرح گردید و در شهرستان های لنگرود، لاهیجان، رضوانشهر، آستارا و تالش بیمارستان های جدید در حال احداث است.

یوسف زاده چابک از آماده بودن بیمارستان های رضوانشهر و آستارا برای بهره برداری خبر داد و اضافه کرد: این دو بیمارستان در چند روز آینده و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گیلان و در حضور وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در بخش دیگر سخنان خود به وضعیت سایر بیمارستان های در دست احداث استان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر بیمارستان لاهیجان بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی، تالش بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی و لنگرود بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: بیمارستان لاهیجان نیز در سال‌جاری به بهره برداری می رسد و در تلاش هستیم تا بیمارستان های لنگرود و تالش را تا پایان سال 1396 افتتاح کنیم. امیدواریم با راه اندازی این بیمارستان ها تحول چشمگیری در ارائه خدمات بهداشت و درمان به بیماران را شاهد باشیم.