مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از فعالیت 11 پایگاه مطالعاتی آمادگی کنکور در ایام تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، خدانظر دریکوند در بازدید از پایگاه های مطالعاتی آمادگی کنکور شهرستان خرم آباد از فعالیت 11 پایگاه مطالعاتی در استان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار داشت: موفقیت در هر کاری را نیازمند برنامه ریزی، هماهنگی، پشتکار، تلاش و جدیت است.

وی تصریح کرد: کنکور سراسری بزرگ‌ترین آزمون علمی کشور است که می ‌تواند نقش موثری در جهت ‌گیری شغلی و آینده دانش آموزان داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه با تقدیر از حرکت ارزنده دانش آموزان در اردوی مطالعات علمی تعطیلات نوروزی تاکید کرد: گذشتن از تفریحات سالم تعطیلات نوروزی نشان از اراده محکم و راسخ دانش آموزان دارد و این عزم و اراده می تواند در توفیق بیشتر دانش آموزان تاثیر گذار باشد.

فعالیت 11 پایگاه مطالعاتی آمادگی کنکور برای دانش آموزان لرستانی

دریکوند اولین و مهم‌ترین گام را در رسیدن به موفقیت، هدف‌گذاری مناسب عنوان کرد و گفت: داشتن اهداف واضح و روشن، علاوه بر اینکه می ‌تواند در افزایش میزان انرژی فرد، اثر زیادی داشته باشد، در تعیین جهت زندگی او نیز بسیار موثر است.

وی یکی از تفاوت های بین افراد موفق و ناموفق را داشتن هدف و برنامه عنوان کرد و افزود: آینده کشور در دستان دانش آموزان است و توفیق بیشتر دانش آموزان در عرصه های علمی و فرهنگی می تواند آینده کشور را تضمین کند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه به برنامه آموزش و پرورش برای ارتقاء کمی و کیفی شاخص های کنکور در استان اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش تلاش می کند تا با اجرای برنامه های کیفی آمادگی دانش آموزان را در این رهاورد مهم و تاثیر گذار بیشتر کند.