فرماندار قصرقند شوراها را بازوی توانمند مسئولین در پیگیری مطالبات دانست و گفت: انتخابات فرآیندی دموکراتیک در تعیین مدیریت ملی و محلی است.

به گزارش مرور نیوز، ظهر امروز نشست هم اندیشی و هم افزایی فرماندار قصرقند و بخشدار ساربوک با جوانان و متنفذین روستای حمیری از توابع بخش ساربوک شهرستان قصرقند برگزار شد.

فرماندار قصرقند در این نشست ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در توسعه و آبادانی روستاها بسیار چشمگیر است و در واقع مردم با حضور پررنگ خود در امر توسعه روستاها از ارکان اصلی پیشرفت هستند.

وی شوراها را بازوی توانمند مسئولین در پیگیری مطالبات دانست و افزود: انتخابات فرآیندی دموکراتیک در تعیین مدیریت ملی و محلی است که مردم با رفتن پای صندوق های رای منتخبین خود که حلقه واسط بین مردم و حاکمیت هستند را انتخاب می کنند.

حمیرا ریگی خاطر نشان کرد: شوراهایی که هم مورد تایید و وثوق مردم و هم حاکمیت باشند می توانند مسئول ناکارآمد را وادار به ارائه خدمت بهتر به مردم کنند، شوراهای متعهد و شایسته ای که خودشان را نسبت به رای مردم مسئول می دانند می توانند پیشرفت و ترقی شهر و دیار خود را به همراه داشته باشند.

وی خواستار شرکت پرشور مردم در انتخابات شد و افزود: از اقشار مختلف مردم خواهشمندیم که با انتخاب بهترین ها توسعه شهر و دیار خود را با دستان خود رقم بزنند.

همچنین در ادامه این نشست سرپرست بخشداری ساربوک با تاکید بر مر قانون اساسی به بیان نقش و اهمیت شوراها پرداخت و اظهار داشت: شوراها پل رابطی بین مسئولین و نهادها هستند که می توانند مطالبات روستا را به بهترین نحو ممکن پیگیری کنند.

عبدالصمد هوتی گفت: شورای کارآمد می تواند نیازمندی ها و کاستی های روستاها را به مسئولین منتقل کرده و پیگیری کند.