مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: این سازمان در راستای ایجاد محیط زیبا و شاداب در ایام تعطیلات نوروز اقدام به نصب چندین المان حجمی فضای سبز کرد.

به گزارش مرور نیوز قانع حسینی اظهار کرد: ایجاد محیط شاداب و زیبا در آستانه فرا رسیدن نوروز یکی از برنامه‌های این سازمان بود.

وی افزود: از اواسط اسفندماه سال گذشته و بعد از اجرای چندین برنامه فرهنگی به مناسبت هفته درختکاری برنامه ریزی لازم جهت آماده سازی پارکها بخصوص پارک جنگلی آبیدر به مناسبت فرا رسیدن نوروز در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری سنندج عنوان کرد: برگزاری نخستین جشنواره گل و گیاه در آستانه نوروز در پارک آی تی یکی از برنامه‌های این سازمان بود که خوشبختانه مورد استقبال چشمگیر شهروندان قرار گرفت.

وی در ادامه، از نصب چندین المان حجمی فضای سبز در سطح شهر خبر داد و گفت: امسال این سازمان با نصب المان‌های زیبا حجمی در سطح شهر گام مهمی در جهت رضایت مندی شهروندان و مسافران نوروزی برداشت.

حسینی اعلام کرد: یکی از المان های نصب شده توسط این سازمان المان دسته گل است که این المان در ورودی عوارضی پارک جنگلی آبیدر نصب شد و مورد استقبال خوب شهروندان و مسافران هم قرار گرفت.

وی، ساخت المان پروانه با طرح گل در دو حالت، نصب گلدان‌های به شکل قو، ساخت مجمسمه کبک و اجرای طرح کاشی کاری، نصب المان فرفره در پارک کودک، اجرای فرش گل بصورت گل طبیعی و کاشی شکشته در جنب بوفه کوهستان، طراحی و نظارت بر اجرای فرش گل در پارک‌های سطح شهر و گلکاری پارک امیریه و محوطه پارک 28 دی را از جمله اقدامات این سازمان در طرح استقبال از نوروز برشمرد.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه ساختمان این سازمان در دامنه کوه آبیدر قرار گرفته است، در راستای زیباسازی نمای آن اجرای رنگ آمیزی و اجرای طرح‌های زیبا با کاشی شکسته نیز بر روی نمای ساختمان این سازمان اجرا شد.

وی اجرای چمن مصنوعی در میدان برگ، احداث آب نمای ورودی امیریه، نورپردازی و تامین روشنایی پارک جنگلی آبیدر، رفع نقص و عیوب تاسیسات مکانیکی پارک شانو و ایستگاه‌های پمپاژ و برپایی سفره هفت سین در پارک 28 دی آبیدر را هم از دیگر فعالیت‌های این سازمان به مناسبت فرا رسیدن سال نو اعلام کرد.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد اقدامات صورت گرفته در آغاز سال جاری موجبات رضایت مندی مسافران نوروزی و شهروندان را فراهم کرده باشد.