مدیرکل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: کهگیلویه و بویراحمد مستعد برای توسعه بوم‌گردی در کشور است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی فیاضی در بازدید از مناطق عشایری شهرستان گچساران افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ظرفیت‌ ها و تولیدات عشایری و نوع آداب و رسومی که دارد، از ظرفیت خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است.

وی بیان کرد: با توجه به شعار سال تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید"، عشایر کهگیلویه و بویراحمد هم در بحث اقتصاد مقاومتی و هم در بحث تولید و اشتغال نقش بسزایی دارند.

مدیرکل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خاطرنشان کرد : سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمادگی دارد تا به علاقه مندان بومگردی در کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ارزان قیمت پرداخت کند.

فیاضی تصریح کرد: تسهیلات با بهره چهار درصد برای ایجاد اشتغال در زمینه بومگردی وجود دارد که مردم این استان می توانند در راستای توسعه صنعت گردشگری و بومگردی از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی، بحث گسترش بومگردی در مناطق عشایری کشور از شعارهای این سازمان است.

مدیرکل دفتر همکاری و توافق‌های ملی گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اضافه کرد: با توجه به برخورداری استان کهگیلویه و بویراحمد از عشایر، جنگل‌ ها و ظرفیت های منحصر به فرد پیشنهاد می شود مردم این استان از این تسهیلات بهره لازم را ببرند.