دکتر نجم الدین ساکی پژوهشگر برتر کشور و عضو هیأت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز در واپسین لحظات وارد رقابت های رسمی پارلمان شهری اهواز شد.

 به گزارش مرورنیوز، دکتر نجم الدین ساکی پژوهشگر برتر کشور و عضو هیأت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز در واپسین لحظات وارد رقابت های رسمی پارلمان شهری اهواز شد.

 وی که از چهره‎های ماندگار علمی شناخته شده و عضو بنیاد ملی نخبگان بشمار می آید، در سال ٨٩ موفق به کسب رتبه اول مقطع دکترای خون شناسی ایران شد.

نجم الدین ساکی دارای تالیفات متعدد کتاب های مَرجع و مقالات علمی پژوهشی می‌باشد بطوریکه در این حوزه در سال های های متوالی به عنوان پژوهشگر برتر ملی و استانی مورد تجلیل قرار گرفته است.

مدیر اداره ارتباط با صنعت دانشگاه جندی شاپور اهواز، دبیر کمیته تألیف و ترجمه دانشگاه، مدیر گروه علوم آزمایشگاهی دانشگاه، قائم مقام بیمارستان بزرگ گلستان اهواز، عضو مجمع متخصصین ایران و رئیس مرکز آموزش شعبه خوزستان، نفر اول بورس اعزام به خارج دانشگاه شهید بهشتی در سال ٨٩، برگزیده جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) و سخنران روز ملی پژوهش، تألیف ۱٢۱ مقاله علمی-پژوهشی-pubmed و isi و شرکت در ٢٨ کنگره و سمینار ملی و بین المللی بخشی از تصدی های مدیریتی و افتخارات این فرزند کربلای ایران است.

وی پس از حضور در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز و انجام ثبت نام رسمی برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اهواز، در گفتگو با خبرنگار مرورنیوز طی سخنانی اظهار داشت: مدیریت شهری کلانشهر اهواز در طول دهه های گذشته با وجود نقاط قوت و خدماتی در بخش های گوناگون که داشته است از نقاط ضعف و کمبودهایی رنج می برد و راهبرد صحیح حفظ نقاط قوت وترمیم نقاط ضعف است و این مستلزم نگاه کارشناسی و نه رویکرد سیاسی و جناحی می باشد و این مهم تحقق نمی یابد جز با همدلی و هم افزایی همه جانبه نگر تجربه مداران و جوانان متعهد.

به گفته ی این کاندیدای دوره پنجم پارلمان شهری اهواز، سیاستگزاری ومدیریت کلانشهری نظیر اهواز با فعالیتهای گسترده و مسایل پیچیده، نیازمند دوری از شعار زدگی و عملکرد سطحی و تبلیغاتی بر پایه ی تزریق نگاه کارشناسی و مساله محور و ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی ومصالح جناحی است.