معاون جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از مراجعه بیش از 42 هزار نفر به پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از 25 اسفند تا 7 فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، کیومرث ویسی امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در مجل سازمان هلال احمر استان کرمانشاه گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری و مردم و هم چنین کاهش آمار تصادفات جاده ای توسط جمعیت هلال احمر از 25 اسفند به اجرا در آمد و تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی افزود: امسال هفدهمین سالی است که این طرح توسط هلال احمر اجرا می شود و 23 پایگاه ثابت و سیار هلال احمر استان کرمانشاه نیز در مبادی ورودی شهر و با استفاده از ظرفیت نیروهای هلال احمر این طرح را اجرا می کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از راه اندازی «کمپین نه به تصادفات» خبر داد و گفت: طی این مدت بیشتر مردم به این کمپین پیوسته اند و میثاق نامه حفاظت از خود در برابر حوادث را امضا کردند.

وی از مراجعه 42 هزار 319 نفر به پایگاه های هلال احمر طی 25 اسفند تا 7 فروردین خبر داد و گفت: هم چنین 2 هزار و 696 نفر جهت اقامه به پایگاه های نماز هلال احمر در استان مراجعه کرده اند.

ویسی از توزیع 57 هزار و 833 مورد اقلام فرهنگی بین مسافران نیز خبر داد و گفت: 2 هزار و 197نیز در مدت مذکور به غرفه فضای دوستدار کودک مراجعه کردند.

وی از مراجعه 4 هزار و 897 نفر به ایستگاه های سلامت هلال احمر برای تست قند و فشار خون نیز از 25 اسفند تا 7 فروردین خبر داد و گفت: در راستای کاهش تصادفات نیز 8 هزار و 546 نفر میثاق نامه حفاظت از خود را در پایگاه های ما امضا کردند.