خرم آباد- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از بازدید 950 هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و تفریحی این استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا سلیمانی صبح سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان با اشاره به حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در اواخر سال 95 در لرستان اظهار داشت: خوشبختانه با حضور ایشان اقدامات خوبی صورت گرفت و قرار است تصمیمات خوبی برای بافت های تاریخی شهرستان بروجرد گرفته شود.

وی ادامه داد: با وجود بارندگی در ایام نوروز، با استقبال بی نظیر مسافران روبرو بودیم و نسبت به سال گذشته رشد خوبی در این زمینه داشتیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان بیان داشت: تا کنون حدود 240 هزار و453 مسافر نوروزی در استان لرستان اقامت داشته اند.

سلیمانی اظهار داشت: حدود 950 هزار نفر از اماکن تاریخی و تفریحی استان نیز بازدید کرده اند.

وی بازدید و استقبال از مجموعه پل های مینیاتوری را بی نظیر عنوان کرد و گفت:حدود نیمی از اسکان های مسافران در مدارس و مهمانسراهای آموزش و پرورش استان بود که نسبت به سال گذشته دو تا سه هزار نفر افزایش داشتیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان بیان داشت: با توجه به رایگان بودن بلیط برای بسیاری از نهادها، امسال حدود 12 هزار و 900 بلیط برای ورودی قلعه فلک الافلاک صادر شد که شش هزار و 300 مورد نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم.