استاندار مازندران با تاکید بر اینکه تسهیلات بانک‌ها باید در خدمت تولید و اشتغال باشد، گفت: سال ۹۵، بانک‌های مازندران 475 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کردند.

به گزارش مرور نیوز، ربیع فلاح جلودار امروز در دیدار نوروزی با مدیران بانک‌های استان اظهار داشت: کمک به صادرکنندگان و تولیدگران در زمینه افزایش اشتغال بسیار ضروری است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های جدی استان در سال 96 پیگیری دریافت مطالبات بانک‌ها بوده و ضرورت دارد در این زمینه برنامه‌ریزی شود و مطالبات 26 هزار میلیارد ریالی بانک‌های استان وصول شود.

فلاح جلودار گفت: پرداخت 1082 فقره تسهیلات به ارزش 475 میلیارد تومان توسط بانک‌های استان در سال 95 یک اقدام جهادی و ارزشمند بود که باید در سال 96 با توجه به نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید تداوم یابد.

وی تاکید کرد: همه باید در جهت تقویت تولید داخلی و مصرف کالاهای ایرانی گام برداریم و رونق تولید و کاهش بیکاری اولویت نخست فعالیتها در استان باشد.

استاندار مازندران بر حضور و مشارکت بانک‌های خصوصی استان در فرایند تولید و توسعه استان تاکید کرد و گفت: در سال جدید باید بانک‌های خصوصی حضوری مناسب‌تر در عرصه توسعه و پیشرفت استان داشته باشند.