آخرین روز از نام نویسی انتخابات شورای شهر اهواز، حضور به دور از هیاهو و جنجال عادل عِکرِش(عچرش) و ثبت نام رسمی وی از حوزه انتخابیه اهواز، صحنه رقابت را متفاوت کرد.

به گزارش مرورنیوز، چنانچه روشن است از ساعات آغازین تا پایانی شاهد ورود چهره های گمنام و سَرشناس و امیدوار به برد در عرصه انتخابات شورای شهر اهواز بودیم که در این میان و در روز پایانی حضور عادل عِکرِش به عنوان شخصیتی نام آشنا و متخصص و در عین حال جوان، صحنه رقابت پارلمان پنجم شهری اهواز را دستخوش تغییر قرار داد.

 

عِکرِش، دانش آموخته مدیریت کسب و کار mba با گرایش مدیریت شهری و شهرسازی، مهندسی تکنولوژی نرم افزار، کنترل پروژه و مدیریت اجرایی می باشد.

 

حضور "عادل عِکرِش" با توجه به سابقه اجرایی و اداری و مشارکت های فرهنگی، سیاسی و مردمی که از معتمدین و فرهیختگان بنام استان و اهواز به شمار می آید، برای اکثریت پیگیران رقابت های این دوره شورای شهر از جمله دیگر متقاضیان نام نویسی، در نوع خود جالب بود.

 

گفتنی است؛ این جوان نخبه، به واسطه دید اعتدالی و ارزشی خود دارای مقبولیت وسیع نزد فعالان سیاسی و البته اقشار مختلف و عامه مردم در نقاط مختلف اهواز می باشد و به سبب حضور مستمر در مناطق مختلف و روابط وسیع مردمی می تواند سبب رقم خوردن نتایجی متفاوت در روزهای انتخابات شود.

 

وی در خصوص اهداف خود از حضور در عرصه انتخابات شورای شهر  اهواز به خبرنگار مرورنیوز گفت: راه اندازی سایت مشاوران شورا برای شناسایی نخبگان و استفاده از آنها در مدیریت شهری، توانمند سازی کاربردی شورایاری های محله ای، توجه ویژه به صنعت گردشگری و کمک به معرفی نقاط فراوان گردشگرپذیر کلانشهر اهواز در سطوح ملی و بین المللی، انتخاب شهردار متعهد - متخصص- با تجربه و کاردان، ایجاد اتاق فکر در راستای بهبود حقوق شهروندی با عنایت به وضعیت خاص شهر اهواز، جلوگیری از استخدام های خارج از عرف در شهرداری و مجموعه های وابسته، احداث پارکهای محله ای و مراکز رفاهی نشاط آور در تمام نقاط شهر با عنایت به ظرفیت های بومی منطقه و ایجاد اشتغالزایی ، کمک به  افزایش سرانه فضای سبز شهری، احداث کتابخانه های محله ای و توجه ویژه به مبحث حیاتی سرانه مطالعه بعنوان راهبرد پایه ای توسعه فرهنگ شهروندی، تلاش در جهت رفع مشکلات و موانع قشر بسیار مهم کارآفرین و حمایت از کارآفرینان برتر، از مهمترین برنامه های قابل تحقق اینجانب به پشتوانه تفکر و خرد جمعی فرهیختگان اهوازی خواهد بود.

 

 عِکرِش تصریح کرد: از الطاف بی دریغ بزرگان، نخبگان و مردم عزیز دیارم که در توصیه و دعوت از اینجانب برای حضور در این عرصه، مِهر را به مُنتها رساندند، قدردانی می کنم و امیدوارم خداوند متعال در امانتداری این اعتماد گرانقدر و ایفای رسالت سنگین خدمتگزاری لطف خاصه خویش را شامل این بنده کوچکش نماید، ان شاءالله.