همزمان با دهمین روز از فروردین ماه سال۹۶، خورشید بر فراز آسمان دیار قومس می درخشد و پیش بینی می شود طی سه روز آینده با تراکم ابرها و وزش باد در اکثر نقاط استان را شاهد باشیم.

به گزارش مرور نیوز، ازصبح پنج شنبه، دهم فروردین ماه۹۶، خورشید تابان همچنان در پهنه نیلی رنگ آسمان استان سمنان حکم فرما است و بنا به پیش بینی های هواشناسی، تا پایان روز جمعه پیش بینی می شود با وزش باد، تراکم ابرها و در ارتفاعات با بارش پراکنده باران مواجه باشیم لذا مسافران و مردم محلی که قصد تردد به ییلاق را دارند تجهیزات و وسایل ایمنی، لباس گرم را به همراه داشته باشند.

هوای مرکز استان سمنان هم اکنون 19درجه بالای صفر را نشان می دهد، بیشینه و کمینه دما به ترتیب در 24 ساعت گذشته 24 و هفت درجه سانتی‌گراد بود که همچنان گرم ترین شهر استان را به خود اختصاص داده است و پیش بینی می شود طی روزهای آتی هوا در مرکز استان ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد و دمای آن بین حداکثر 25 و حداقل هفت درجه سانتی گراد باشد.

آسمان گرمسار نیز هم اکنون 19درجه سانتی گراد است که نوید هوای نیمه ابری را می دهد، بیشینه و کمینه دما در این غربی ترین شهرستان استان سمنان به ترتیب در 24ساعت گذشته 23 و 12درجه سانتی گراد بود و پیش بینی می شود طی روزهای آتی آسمان شهر خورشید تابان کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد باشد که بارش باران در 13فروردین چندان دور از انتظار نخواهد بود و دمای هوا بین حداکثر26 و حداقل 13درجه پیش بینی می شود.

ایوانکی نیز هم اکنون نیمه ابری با دمای هوای 17درجه بالای صفر است که پیش بینی می شود طی روزهای آتی با وزش باد و تراکم ابرها مواجه باشد و همچنین سازمان هواشناسی در شهمیرزاد 12درجه بالای صفر هوای نیمه ابری را نوید می دهد که پیش بینی می شود طی روزهای آتی با وزش باد و تراکم ابرها مواجه باشد که مسافران نوروزی باید در این مناطق لباس گرم و تجهیزات مناسب را به همراه داشته باشند.

شهر پسته های خندان نیز آسمانی صاف با دمای هوای 16درجه بالای صفر درجه دارد که بیشینه و کمینه دمای هوای دامغان در 24ساعت گذشته 24 و 10درجه سانتی گراد بود و پیش بینی هوای نیمه ابری با وزش باد دور از انتظار نیست که دمای هوا طی روزهای آتی حداکثر 25 و حداقل 9درجه خواهد بود.

از شاهرود نیز خبر می رسد که آسمان صاف و خورشید تابان بر این دیار می درخشد که دمای هوا 14 درجه سانتی گراد را نشان می دهد، بیشینه و کمینه هوای شاهرود طی 24 ساعت گذشته 22 و هشت درجه سانتی گراد بود که پیش بینی می شود طی روزهای آتی در این دیرا با تراکم ابرها مواجه باشیم که حداکثر و حداقل هوا 22 و هفت درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

به میامی که سفر کنیم آسمان صاف و آفتابی با دمای 16درجه سانتی گراد را نظاره گر خواهیم بود که بیشینه و کمینه دمای هوا در این شهرستان طی 24ساعت گذشته 24 و هفت درجه سانتی گراد بود و پیش بینی می شود طی روزهای آتی با تراکم ابرها و وزش باد مواجه باشیم که دماسنج بین حداکثر 25و حداقل هفت درجه سانتی گراد طی سه روز آینده خواهد بود.

گفتنی است رضوان واقع در شهرستان میامی با 11 درجه بالای صفر خنک ترین و سمنان با 19 درجه گرم ترین مناطق استان سمنان بودند.