همدان - رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان از آمادگی مساجد همدان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم ظهر پنج شنبه در بازدید ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان با بیان اینکه همدان باید در ارائه خدمات به مسافران و شهروندان در کشور نمونه شود، گفت: همدان دارای پتانسیل و قابلیت های فراوانی است و با بهرمندی از این امتیازها و ارائه خدمات به مسافران و شهروندان درکشور نمونه خواهد شد.

حجت الاسلام حسنی حلم بابیان اینکه امسال به فرموده مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مزین شده است، ابراز امیدواری کرد: با خدمت به مردم رونق بخش شعار رهبر انقلاب باشیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه شهرداری همدان با برنامه‌ریزی توانسته رضایتمندی و خاطره خوش از سفر به همدان را برای مسافران نوروزی ایجاد کند، گفت: شهرداری‌ همدان علاوه بر تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی نسبت به زیباسازی مبلمان شهری و محیط پیرامونی شهر اقدام ارزنده و مطلوبی انجام داده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدانتاکید کرد: هماهنگی، همدلی، همراهی و همفکری در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری همدان قابل تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از تلاش دستگاه های اجرایی، نوروز را فرصتی برای خدمات رسانی به هموطنان ذکر و ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه جانبه شرایط سفر مناسب تری برای مسافران همدان فراهم شود.

حسنی حلم افزود: هر مسافر و گردشگر نیازمند رفاه در تمام ابعاد همانند خدمات سلامتی و بهداشتی، امنیتی، گردشگری و توریستی، دینی و مذهبی، اسکان و پذیرایی و حمل و نقل است.

وی همچنین با بیان اینکه ستاد اقامه نماز استان همدان هر سال بیش از سال گذشته به مسئله رفاه و امنیت خاطر مسافران نوروزی توجه دارد و با برگزاری جلسات متعدد با نهادها و دستگاه های اجرایی برنامه ریزی های مطلوب و خاص برای اقامه نماز مسافران در مساجد و اماکن مختلف انجام داده است، از آمادگی مساجد همدان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

وی به ضرورت توجه به اقامه نماز جماعت در مساجد استان همدان در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: با هماهنگی انجام شده، مساجد استان در روزهای تعطیلات نوروز، آماده اند تا مسافرین نوروزی نماز خود را در این مساجد اقامه کنند.