مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سطح مهارت در هنرستان‌های اردبیل با هدف تربیت نیروهای ماهر و کاردان ارتقا می‌یابد.

به گزارش مرور نیوز، احمد ناصری عصر امروز در نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی تکریم و بزرگداشت مقام معلم در اردبیل اظهار کرد: با توجه به مزین شدن سال 96 به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید این مجموعه تلاش‌های خود را برای تربیت نیروهایی با این خصوصیات چندین برابر کند تا بتوانیم از این طریق شاهد تحقق این سیاست‌ها باشیم.

وی با اشاره به این‌که ارتقای سطح مهارت در هنرستان‌های استان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود، افزود: امیدواریم با ارتقای سطح مهارت در هنرستان‌ها بتوانیم در کنار سایر دستگاه‌ها حرکت کرده و با تربیت نیروهای ماهر و کاردان به موفقیت‌های قابل توجهی در زمینه‌های مختلف دست یابیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اجرای تحول سند بنیادین یکی دیگر از مواردی است که در کنار سایر مسائل استراتژیک مورد توجه دولت واقع شده و در برنامه ششم توسعه کشور اهمیت قابل توجهی به این موضوع داده شده ‌که این موضوع گواه از اهمیت بسزای این موضوع است.

ناصری با اشاره به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم بیان کرد: در ارتباط با برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم انتظار داریم که مدیران مدارس مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم از این طریق برنامه‌های تکریم و بزرگداشت معلمان را به صورت باشکوه و منظم و در خور شان یک معلم برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: تقدیر از معلمان با ویژگی‌های خاص از جمله پیشکسوتان، ایثارگران و جانبازان باید در اولویت باشد و نیاز است د این زمینه تمامی تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت و گرامیداشت به طور مناسب به‌کار گیریم تا بتوانیم از این طریق کمترین دین و وظیفه خود را در برابر این قشر فرهیخته و ارزشمند ادا کنیم.