سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان بر عملکرد موفق جهاد دانشگاهی در زمینه توانمندسازی نیروی انسانی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در حوزه آموزش، تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز، سیدعلیرضا علوی در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز، 16 فروردین‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: حوزه آموزشی جهاد دانشگاهی سابقه طولانی و درخشانی دارد و البته حدود یک دهه فعالیت‌های آموزشی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی بنا به دلایلی متوقف شد. در دوره مدیریت اسبق و همچنین در دوره فعالیت بنده در این معاونت بسیار تلاش شد که خلأ توقف فعالیت در این معاونت رفع و حوزه آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی مانند گذشته فعال شود و خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز حاصل شد.

وی افزود: ورود جهاد دانشگاهی به بحث آموزش‌های کوتاه‌مدت پزشکی، اقدام شایسته‌ای بود که از زمان معاونت آقای الواری آغاز شد و در دوره معاونت بنده نیز ادامه یافت و با تلاشی که برای توسعه این‌گونه آموزش‌ها انجام شد، شاهد بودیم که در نهایت برگزاری دوره بسیار موفق کمک‌پرستاری نیز به معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان محول و در این زمینه نیز موفق عمل شد.

علوی تصریح کرد: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی خوزستان با 13 نیرو، معاونتی جمع و جور، ولی پرتلاش و با خروجی موفق است که در پنج سال گذشته تنها یک نیروی انسانی به این مجموعه اضافه شده و این در حالی است که مرکز شماره دو آموزش کوتاه‌مدت نیز در این بازه زمانی راه‌اندازی شد.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان تاکید کرد: با توجه به مسئولیت‌هایی که بر اساس نقشه جامع علمی کشور به جهاد دانشگاهی واگذار شده است، در حوزه معاونت آموزشی تلاش شد در زمینه توانمندسازی نیروی انسانی و همچنین ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، فعالیت‌های خوبی انجام شود و خوشبختانه شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی موفقی در مراکز آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی خوزستان در راستای تحقق این اهداف بودیم.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی خوزستان زیرساخت‌های آموزشی خوبی در اختیار دارد، ادامه داد: پس از واگذاری مسئولیت سازمان به بنده، طبیعی است که نخستین انتصاب، در حوزه معاونت آموزشی باشد و پس از بررسی شرایط و جمع‌بندی، آقای عطارزاده برای پذیرش مسئولیت معاونت آموزشی سازمان انتخاب شد. خوشبختانه آقای عطارزاده تجربه خوبی در حوزه آموزشی دارد و انتظار می‌رود با تعامل سازنده با مجموعه وزارت علوم و همچنین حوزه آموزش عالی جهاد دانشگاهی، شاهد توسعه آموزش‌های کوتاه‌مدت باشیم.

در این مراسم امین عطارزاده به‌عنوان سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان منصوب شد.