همدان - رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان گفت: نخستین هفته مسابقات پرش با اسب تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان‌همدان برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، وحید برقعی با اشاره به برگزاری مسابقات سوارکاری استان‌همدان اظهار داشت: نخستین هفته مسابقات تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان‌همدان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور سوارکارانی باشگاه‌های سوارکاری ایثار، آذرخش، ابن‌سینا و اکباتان به میزبانی مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در رده‌های D آزاد، D۱ اسب‌های زایچه ایران، D رده سنی زیر 16 سال، اسب و سوار مبتدی و رده E برگزار شد.

رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در رده سوارکاران زیر ١٨سال کیانا احمدی با بن در راند باراژ از باشگاه آذرخش مقام نخست را به خود اختصاص داد.

برقعی عنوان کرد: همچنین فرزاد سهیل قاسمی از مجموعه سوارکاری اکباتان با متیو در جایگاه دوم قرار گرفت و کیانا احمدی با اسب دیگرش مقام سوم را از آن خودش کرد.

رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج این مسابقات بیان کرد: در رده اسب‌های زایچه ایران ٩ سوارکار با هم به رقابت پرداختند که مهرداد سهیل قاسمی همراه با تکش از مجموعه اکباتان در راند باراژ اول شد.

وی عنوان کرد: مجید فتحی مهر با سیلاس دوم شد و مهدی صمدی سوار بر ژوپیتراز باشگاه سوارکاری ابن سینا سوم شد.

برقعی با اشاره به وضعیت باشگاه‌های سوارکاری همدان گفت: هفت باشگاه و مرکز پرورش اسب به نام‌های باشگاه سوارکاری آذرخش، باشگاه سوارکاری ابن‌سینا، باشگاه سوارکاری اکباتان، باشگاه سوارکاری ایثار، باشگاه سوارکاری آنادانا و باشگاه سوارکاری شبدیز از باشگاه‌های شهر همدان هستند.