نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است مردم با بصیرت و آگاهی، ترفند دشمن را در امر انتخابات شناخته و بتوانند فتنه آنان را در جامعه خنثی کنند.

به گزارش مرور نیوز، حجت السلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به آیات 115 و 116 سوره توبه، با اشاره به اینکه قرآن کریم لازمه ایمان را قرار گرفتن در مسیر برائت از کفر و شرک می‌داند، اظهار کرد: مومن قطعا خیر و عزت جامعه ایمانی را می‌خواهد و مومنان باید تلاش کنند هر چه در توان دارند، دشمنان خدا را تحقیر کنند.

وی با اشاره به اینکه هر تصمیمی که در زندگی گرفته می‌شود ممکن است نتیجه خیر یا شر داشته باشد، تصریح کرد: دغدغه اهل تقوا این است که هر تصمیمی که گرفته می‌شود عاقبت خیر را به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری ادامه داد: مومن متقی، مستقل بوده و راه اصلی او حزب الله و قرار گرفتن زیر چتر ولایت است.

وی با اشاره به ایام زیبای اعتکاف، گفت: خوشبختانه مردم زیبایی این امر پسندیده را درک کردند و در این ایام یکدیگر را تشویق و حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: خوشبختانه هر ساله با پایان یافتن ایام اعتکاف استقبال خوبی همراه با نشاط و شادمانی از طرف خانواده‌ها انجام می‌شود که راهی برای تشویق شدن افراد معتکف است.

وی ادامه داد: با گسترش یافتن این زیبایی‌ها در جامعه، خطر تهاجم فرهنگی توسط اینگونه افراد کاسته خواهد شد.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به 21 فروردین ماه گرامیداشت روز ارتش و نیروی زمینی، تصریح کرد: خوشبختانه نیروی زمینی ارتش و نیروهای مسلح مکتب قهرمان و متکی بر ایمان و سلاح‌های مدرن هستند و در هر جایی که ماموریت داشته باشند با صلابت و قوی به منظور سرکوب کردن دشمن خبیث حضور می‌یابند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات، گفت: متاسفانه در این ایام افرادی قصد دو قطبی کردن کشور و به راه انداختن فتنه را داشته و هدفشان ایجاد تفرقه میان جریان‌های مختلف است مردم موظفند مراقبت لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: لازم است مردم با بصیرت و اگاهی، ترفندهای دشمن را در امر انتخابات شناخته و همواره از فتنه‌های دشمنان آگاهی داشته باشند تا بتوانند فتنه را در جامعه خنثی کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه افرادی قصد متزلزل کردن کشور را دارند، تصریح کرد : مردم اهل بصیرت بایستی بیدار بوده و به این کارها توجهی نداشته باشند و به یکدیگر یادآوری کنند که نقشه دشمن فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه این روزها چهره خبیث منافقین در کشور دیده می شود، گفت: در گذشته منافقین جنایت‌های بسیاری را در کشور مرتکب شدند و سال‌ها در پناه دشمن زندگی می‌کردند که یکی از زیباترین کارها و خدمات به نظام، اعدام چهار منافق در کشور بود که تا حدودی جلوی فتنه گرفته شد.