مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: تمامی قطعی‌های برق در سطح استان اردبیل تا امشب برطرف می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا علیزاده اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش شدید بادهای جنوبی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و شمالی نیروهای شرکت برق استان به حالت آماده‌باش در آمدند تا در صورت بروز مشکل و نارسایی هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با وجود وزش شدید باد اما خوشبختانه قطعی سراسری برق در سطح استان نداشته‌ایم، تصریح کرد: با توجه به سرعت وزش باد اما در حال حاضر وضعیت مطلوب و مناسب بوده و توانسته‌ایم با اقدامات به موقع از بروز مشکلات عدیده در سطح استان جلوگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به قطعی‌های جزئی در برخی محلات و مناطق و نیز برخی روستاها گفت: با اقدامات لازم نیروهای شرکت برق در حال رفع مشکلات موجود هستند و پیش‌بینی می‌شود بتوانیم تا امشب تمامی قطعی‌های برق را برطرف کنیم.

علیزاده در مورد قطعی برق در مشگین‌شهر افزود: براساس گزارشات دریافت شده با توجه به وزش باد 130 کیلومتر بر ساعتی در بخش قصابه مشگین‌شهر، برق این بخش قطع بوده اما در سایر بخشهای این شهرستان قطعی نداریم که قطعی برق این بخش در شهرستان مشگین‌شهر نیز تا امشب برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: البته در بخش قصابه مشگین‌شهر وزش تندباد و طوفان مشکلاتی در بخشهای دیگر اعم از شکستن شاخ و برگ درختان، برداشتن سقف سوله‌ها، ریختن دیوارهای قدیمی و برخی مشکلات را نیز به دنبال داشته است که با توجه به خارج شدن سامانه وزش باد از فردا صبح، انتظار می‌رود مشکلات و نارساییها موجود در این حوزه نیز هر چه سریع‌تر با همکاری و مشارکت دستگاههای متولی برطرف شود.