نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم ولایتمدار ایران با حضور گسترده خود در انتخابات در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اراک با اشاره به قرار گرفتن در ایام انتخابات اظهار داشت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی اصل در انتخابات است و همه باید در این زمینه تلاش کنند، هرچه مردم در پای صندوق‌های رأی حضور بیشتری داشته باشند سبب انتخاب افراد شایسته‌تری می‌شود.

وی افزود: افرادی که با رای مردم در انتخابات عهده دار مسئولیت می‌شوند باید امانتدار رای‌ آنها باشند و تقوا و مسئولیت‌پذیری را در امور خود سرلوحه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منتخبان باید ضمن دارا بودن حسن سابقه، امانتداری و تقوا، از بیت‌المال در راستای اهداف خود سوءاستفاده نکنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: مردم باید با درک و شناخت صحیح از نامزدهای انتخاباتی و با حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای شرکت کنند تا به انتخاب افراد شایسته‌ و لایق‌تر و خدمت گزاران واقعی نظام منتهی شود.

وی ادامه داد: با توجه به ثبت نام تعداد بسیاری از افراد برای انتخابات ریاست جمهوری باید بدانند رئیس جمهور دومین شخصیت رسمی کشور است و نباید افرادی که فاقد شرایط و تخصص لازم در این انتخابات هستند ثبت نام کنند و وزارت کشور و مجلس باید قوانینی را تصویب کند که هر فرد با هر سن و سالی برای ریاست جمهوری ثبت نام نکند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش گفت: قدرت دفاعی کشور سبب ایجاد امنیت و آرامش ایران اسلامی در منطقه شده است که این امر با تلاش نیروهای مسلح محقق شده و در این راستا باید آمادگی خود در زمینه دفاعی و امنیتی را همواره حفظ کنیم.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: امروز که به برکت امام راحل، مقام معظم رهبری، خون شهدا و نیروهای مسلح به شرایط قابل قبولی در عرصه دفاع و امنیت کشور رسیده‌ایم نباید به این میزان اکتفا کنیم و باید در مسیر تقویت هرچه بیشتر آن گام برداشته و تلاش مضاعف داشته باشیم.

آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ایران همواره برای دفاع از نظام اسلامی و انقلاب و مقابله با هر نوع توطئه آماده‌ هستند گفت: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که نمی‌توانند با دسیسه چینی به اهداف خود برسند.