نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: برخی عناصر منفعل به دنبال دوقطبی کردن انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ارتش نقش خود را در دفاع از نظام، انقلاب و تمامیت ارضی کشور به‌خوبی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: پس از جنگ نیز هرکجا که برای دفاع از نظام اسلامی لازم بوده ارتش با تمام وجود حاضر بوده است. امروز نیز ارتش در مقابل توطئه تروریست‌ها حتی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی و در دفاع از نظام حضور پیداکرده است.

میرعمادی به مسئله انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: این روزها فضای جامعه به سمت فضای انتخاباتی حرکت می‌کند و شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه در اردیبهشت‌ ماه آماده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انتخابات سبب قدرت نظام و نشانه دموکراسی در ایران است، انتخابات نشانه حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی افزود: مشارکت و حضور پرشور و باعظمت و حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم‎ترین و اولین مولفه است. حضوری که به تعبیر مقام معظم رهبری موجب آبروی نظام و حمایت از انقلاب و رهبری خواهد بود.

میرعمادی یادآور شد: مؤلفه دوم رقابت سالم و منطقی با رعایت اخلاق و ادب در انتخابات است، رقابتی که به‌دور از تخریب و تهمت باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: برخی از عناصر منفعل در جامعه به دنبال دوقطبی کردن انتخابات ریاست جمهوری هستند که توطئه مرموزی است که باید به آن توجه کنیم چراکه این مسئله سبب اختلاف شدید می‌شود.

میرعمادی اضافه کرد: نباید فضا برای دشمن باز شود همانند فتنه 88، باید انتخابات وحدت‌آفرین و دشمن سوز باشد، این انتخابات مورد خرسندی نظام اسلامی است بنابراین مسئله امنیت و وحدت بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مؤلفه چهارم مسئله سلامت انتخابات است که در سایه رعایت کامل قانون است ملاک باید قانون باشد.

وی یادآور شد: اگر در مورد رد صلاحیت شک دارند باید دستگاه‌هایی که موظف به اعلام صلاحیت هستند از آن‌ها دلیل بخواهند.

میرعمادی تصریح کرد: باید هیات اجرایی و هیات نظارت سستی و سهل‌انگاری نکند، این نظام و مملکت می‌خواهد به دست چه کسی سپرده شود؟ هیات اجرایی امین و معتمد مردم است که باید به‌درستی عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: پنجمین مؤلفه‌ای که در انتخابات مهم است انتخاب آگاهانه و با بصیرت مردم است.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که به فکر اشتغال، تولید و ارزش‌ها باشد، باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که تمام هم‌وغم او مشکلات مردم باشد.

میرعمادی گفت: در انتخابات شورای اسلامی شهر باید به دنبال انسان‌های پاک، امین، دلسوز، متعهد، ولایی، بانشاط، کارآمد و توانمند باشیم.