مسئول بسیج سازندگی همدان گفت: 25 هکتار از اراضی خوزستان به‌منظور مقابله با ریزگردها توسط گروه‌های جهادی همدان نهال کاری شد.

به گزارش مرور نیوز، شهرام صادقی اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ایام نوروز گروه‌های جهادی خود را به مناطق محروم در استان و جنوب اعزام کرد.

وی افزود: 5 گروه جهادی از اقشار دانش‌آموزی و محلات در قالب اردوهای طرح هجرت در سه استان تویسرکان، نهاوند و کبودراهنگ فعال شده و به مردم محروم این مناطق خدماتی فرهنگی، عمرانی و آموزشی ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: در شهرستان نهاوند علاوه بر فعالیت گروه‌های جهادی، تیمی از دانشگاه‌های استان لرستان میهمان استان همدان بود که آنها نیز با حضور در یکی از روستاهای محروم شهرستان نهاوند در حوزه عمرانی فعالیت کرده و اقدام به مرمت و بازسازی مسجد کردند.

وی ابراز کرد: تیم‌های جهادی استان همدان در ایام نوروز و پس از آن نیز با حضور در جنوب کشور و مناطق عملیاتی در منطقه عمومی اهواز، ماهشهر و حمدیه خدماتی عمرانی- فرهنگی به مردم محروم آن منطقه ارائه دادند.

صادقی اظهار داشت: بسیج سازندگی استان همدان به همراه مردم بومی منطقه و گروه‌های جهادی متشکل از 15نفر عوامل اجرائی و همراهی 10 نفر از مردم بومی منطقه با هزینه خود اقدام به کاشت نهال در منطقه ماهشهر کرد.

وی گفت: این کار با هماهنگی سپاه استان همدان و به منظور مقابله با ریزگردها و بیابان‌زائی در منطقه عمومی اهواز با استفاده از گروه‌های نقشه برداری و نهال کاری به وسعت 25 هکتار انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: یک تیم 15 نفر نیز در قالب گروه‌های جهادی و اردوهای طرح هجرت با حضور در منطقه حمدیه اهواز اقدام به ارائه خدمات فرهنگی و عمرانی کردند.