بیرجند-استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نگاه ویژه دولت به استان خراسان جنوبی گفت: کمک های بسیار خوبی به استان شده که نیاز به سماجت و پیگیری مسئولان استانی دارد.

به گزارش مرور نیوز، سید علی اکبر پرویزی در شورای اداری استان اظهار کرد: طی دو ماه گذشته با حضور مسئولین، وزرا و ریاست جمهوری پروژه های متعدد و بسیار خوبی در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری به استان 800 میلیارد تومان پروژه مختلف در استان به بهره برداری رسیده است، افزود: همچنین 150 میلیارد تومان اعتبار نیز در سفر مقام عالی وزارت بهداشت در استان به پروژه های بهداشتی و درمانی اختصاص یافت.

وی با اشاره به سفر مقام عالی وزارت ارتباطات، اظهار داشت: طی این سفر نیز اقدامات بسیار ارزنده ای در استان انجام می شود که نوید بخش توسعه بیش از پیش استان است.

پرویزی ادامه داد: وزارت ارتباطات باید کمک کند حوزه ارتباطات بهتر از گذشته توسعه پیدا کند و زمینه های سایر توسعه ها را نیز فراهم کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه علی رغم تمامی تنگناهای مالی اما مجموعه دولت نگاه ویژه ای به استان خراسان جنوبی داشته اند، افزود: کمک های بسیار خوبی به استان خراسان جنوبی شده است که نیاز به سماجت و پیگیری مسئولان استان نیز دارد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: استان خراسان جنوبی آمادگی هر نوع همکاری در هر زمینه ای را دارد.