استاندار اصفهان گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی معنوی و الهی است و در حقیقت این ارتش همان شجره طیبه‌ای است که مورد نظر امام و رهبری بوده است.

به گزارش مرور نیوز رسول زرگرپور امروز (سه شنبه) 29 فروردین ماه در مراسم روز ارتش، اظهار کرد: سه دهه پیش به فرمان حضرت امام خمینی چنین روزی روز ارتش نام گرفت و آرزوی ما و تمام ملت ایران صحت و سلامت برای شما ارتشیان است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ارتش رشد و بالندگی خود را آغاز کرد و امروز با دستیابی تجهیزات نوین در اوج اقتدار خود قرار دارد و برای دفاع از ایران اسلامی همواره آماده جان فشانی است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی الهی و معنوی است و در حقیقت این ارتش آن شجره طیبه‌ای است که مورد نظر امام و رهبری بوده است.

استاندار اصفهان افزود: ارتش ایران همواره برای برافراشته نگه داشتن استقلال ایران اسلامی و پرچم کشور و صیانت از مردم آماده حماسه آفرینی و جان فشانی است.

زرگر پور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی طلایه دار استکبار ستیزی است، گفت: امروز ایران سردمدار مقاومت در منطقه پرآشوب خاورمیانه است و به لطف خدا و حضرت ولی عصر (عج) امروز تمام توطئه‌های دشمن ناکام شده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: امروز علاوه بر روز ارتش روز نیروی زمینی ارتش نیز نام گرفته است. نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ستون فقرات این نیروی مردمی است که باید همیشه آمادگی خود را حفظ کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در روز 29 اردیبهشت شاهد یک رویداد کم نظیر خواهیم بود، گفت: در این روز انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و میان دوره‌ای مجلس برگزار خواهد شد بدون شک این انتخابات با شکوه برگزار و امنیت آن مثال زدنی خواهد بود و مانند همیشه وحدت بخش و باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی خاط نشان کرد: حضور دهها میلیونی مردم درانتخابات باعث تقویت نیروهای مسلح خواهد شد و امیدواریم مردم مانند همیشه حضوری پررنگ داشته باشند وعده ما 29 اردیبهشت در پای صندوقهای رای برای به نمایش گذاشتن مردم سالاری دینی است .