همدان - فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه گفت: ارتش برای حفاظت از کشور و ملت در آمادگی کامل قرار دارد.

به گزارش مرور نیوز، امیر رحمان افسری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش بابیان اینکه تصمیم خردمندانه و مدبرانه امام خمینی(ره) ‌موجب استقرار نظام اسلامی در کشور و ارتش شد، گفت: توطئه‌های دشمن بعد از انقلاب اسلامی آغاز شد تا با استفاده از ارتش، انقلاب ایران را سرکوب کند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه با اشاره به اینکه درایت امام خمینی(ره) مانع از تحقق توطئه‌های دشمنان شد، عنوان کرد: طی 38 سال گذشته ارتش پایبندی به انقلاب، نظام و حمایت از مردم و مرزها را نشان داده است.

افسری با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم روز ارتش پیام‌های بسیاری دارد، گفت: ارتش تابع، مطیع و فرمانبردار ولی فقیه و حافظ ملت و کشور است.

وی با بیان اینکه ارتش برای حفاظت از کشور و ملت در آمادگی کامل قرار دارد، عنوان کرد: تمام نیروهای مسلح با وحدت در آمادگی کامل و انسجام هستند تا اگر روزی نیاز باشد با جان و دل از کشور دفاع کنند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه بابیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس جانانه در کنار بسیج، سپاه و ملت بود و در مقابل دشمن ایستاد، گفت: ارتش ایران اسلامی امروز نیز بر همان عهد و پیمان استوار است.

افسری حمایت مردم از نیروهای مسلح را موجب دلگرمی این نیروها دانست و بابیان اینکه ارتش ایران اسلامی حافظ منافع نظام، انقلاب و کشور است، گفت: نیروهای مسلح برای مردمی که از آنها حمایت می‌کنند، جانفشانی می کنند.