بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: ارتش با حضور خود در زمان پیروزی انقلاب اسلامی سبب تسریع استقرار نظام جمهوری اسلامی شد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا صالحی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب رژیم طاغوت تلاش‌های بسیاری برای نابودی اسلام و ارتش می‌کرد اما ارتش در این شرایط حساس با پیوستن به مردم استقرار نظام اسلامی را تسریع بخشید.

صالحی افزود: پس از انقلاب اگر در هر نقطه‌ای از کشور گروهی برای نظام درگیری و مشکلی به وجود می‌آورد ارتش با حضور نیروهای توانمند خود از اجرای نقشه‌های آنان جلوگیری می‌کرد.

وی تصریح کرد: 29 فروردین‌ماه به نام روز ارتش جمهوری اسلامی از دستورات امام خمینی (ره) بود که از سال 57 تاکنون هرساله با حضور نیروهای ارتش در خیابان‌ها شاهد اقتدار، قدرت و پیشرفت نیروهای مسلح کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: نیروهای مسلح کشور ما با بالا بردن قدرت دفاعی خود برای حفظ نظام، عزت، شرف و اقتدار کشور همیشه در تلاش هستند و همین امر سبب شده از دشمن هراسی نداشته باشیم.

صالحی اضافه کرد: نیروهای مسلح کشور همیشه نشان داده‌اند که برای حفظ امنیت و دفاع از مردم، گام‌های بزرگی برداشته‌اند و شهدای زیادی در این راه تقدیم کرده‌ایم.

تخریب نامزدها در عرصه انتخابات ممنوع

استاندار خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: هرگونه تخریب نامزدهای انتخاباتی در عرصه انتخابات ممنوع است.

صالحی اظهار کرد: با توجه به اینکه حفظ آبروی هر فردی مهم است بخصوص در زمان انتخابات، بنابراین هرگونه تخریب ممنوع و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

وی افزود: حضور در انتخابات یک امر معنوی و واجب است و مردم ما همانند همیشه با حضور خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات پیشرو نیز حماسه‌آفرینی می‌کنند.

استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: تمام اعضای هیئت اجرایی و کاندیداها باید در چهارچوب مقررات و قوانین عمل کنند.