جانشین قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ولایت مداری و ولایت پذیری، ایران اسلامی را در مقابل دسیسه‌های دشمنان، بدخواهان و استکبار جهانی بیمه می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ دوم مجید زارع در مراسم رژه نیروهای مسلح در بجنورد اظهارکرد: هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی با بازوانی توانمند و گام هایی استوار در هوا، زمین و دریا در آمادگی بالا به سر می‌برد.

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی بالای نیروهای مسلح در سطح کشور،اجازه نمی دهیم دشمنان به گوشه ای از این آب و خاک چشم طمع بدوزند.

زارع با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بیان کرد: این شعار با وحدت، همدلی و همبستگی در همه حوزه ها تحقق می یابد.

وی با تاکید بر مبارزه با جنگ نرم و جریانات نفوذ فرهنگی و اقتصادی، یادآورشد: توجه به توان و قدرت داخلی و نیروهای بومی از ضروریات است.

وی با بیان اینکه همه با هم در انتخابات اردیبهشت ماه سال جاری مشارکت حداکثری داشته و حضور پرشور خود را به رخ جهانیان می‌کشیم، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه این سرزمین معنوی، روحیه جهادی، وحدت، هماهنگی، هم افزایی با سایر نیروهای مسلح تجارب ارزنده خود در دوران دفاع مقدس را در مسیر پرافتخار تقویت بنیه دفاعی و قدرت کشور به منظور بازدارندگی دشمنان از هر اقدامی قرار می‌دهد.

زارع با اشاره به دلاور مردی‌های ارتش جمهوری اسلامی در زمین، هوا و دریا در دوران دفاع مقدس، یادآورشد: براساس نظر تحلیلگران نظامی در هیچ عملیات زمینی، مشترک و غیر مشترک نبوده که ارتش در آن نقش آفرینی نداشته باشد، بنابراین تاثیر انکارناپذیر نیروهای ارتش با تقدیم 48 هزار شهید والامقام انکارناپذیر است.

وی عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی با رشادت های نیروی زمینی، هوایی و دریایی و استفاده از تمام توان خود در حراست از میهن اسلامی همواره آماده است.