فرماندار جلفا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون با داشتن امکانات و تجهیزات نظامی در بالاترین سطح آمادگی و قدرت قرار داشته و با اتکا به توان دفاعی تهدیدهای دشمنان را خنثی و بی اثر می کند.

به گزارش مرور نیوز، زاهد محمودی روز سه شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان افزود: اکنون به برکت خون شهیدان و اقتدار و آمادگی بالای نیروهای مسلح در امنیت کامل به سر می بریم و کشورمان الگویی شده برای سایر کشورهای جهان و این یک نعمت است.
وی اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حمایت های مردمی و زیر سایه منویات فرماندهی معظم کل قوا اجازه نخواهند داد دشمن کوچکترین نگاه و تعرضی به این آب و خاک داشته باشد.
فرماندار جلفا بر حضور ارتش و نیروهای مسلح در تمامی عرصه ها اشاره و یادآوری کرد: در عرصه امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیر مشهد و سیل هفته گذشته آذربایجان شرقی شاهد امدارسانی نیروهای ارتش بودیم.
محمودی بر امنیت حاکم در مرزهای کشور به خصوص جلفا اشاره و امنیت عمومی و سرمایه گذاری در شهرستان و منطقه آزاد ارس را مرهون تلاش های نیروهای مسلح و ارتش دانست.
همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح مستقر در شهرستان جلفا با اجرای مراسم رژه گوشه ای از توان و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم نیروهای مسلح و یگان امداد و نجات منطقه آزاد ارس مستقر در پادگان ارتش جلفا از مقابل جایگاه و تمثال مبارک حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.
انجام حرکات رزمی و جنگ سرنیزه توسط یگان ارتش و اداری احترام مسئولان به مقام والای شهدا از برنامه های دیگر این مراسم بود.
شهرستان جلفا با 60 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.