‌استاندار قزوین با بیان اینکه ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود نشان داد، گفت: ملت با ایمان و علاقه مندی در کنار ارتش است.

‌به گزارش مرور نیوز، فریدون همتی، ‌ صبح امروز‌ در مراسم رژه نیروهای مسلح که به‌مناسبت روز ارتش برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود نشان داد.


وی افزود: ارتش در وفاداری به امام و ملت در پیروزی انقلاب اسلامی نیز تاریخ و کارنامه گهرباری را از خود برجای گذاشته و در کنار دیگر نیروهای مسلح نام و آوازه درخشانی دارد.

همتی تصریح کرد: دشمن به امنیت و اقتدار نیروهای مسلح ما حسادت می‌‎ورزد و در صدد است تا از هر وسیله و با هر توطئه‌ای در این اقتدار خلل وارد کند که ان شالله این توطئه نیز به خود او بازخواهد گشت.

مقام عالی دولت در استان قزوین تصریح کرد: امروز می‌بینیم که امریکا و اسرائیل خون آشام درصدد هستند تا همه توطئه‌های خود را به میدان بیاورند ولی این توطئه‌ها با هوشمندی نیروهای مسلح و مقام معظم رهبری و تامین لجستیک امکانات توسط دولت خنثی خواهد شد و اقتدار کشور را به ارمغان خواهد آورد.

وی با اشاره به نا امنی‌های موجود در منطقه و محور مقاومت، اظهار کرد: همه این ناامنی‌ها برای ناامن کردن ایران اسلامی است.

همتی با اشاره به اینکه ملت با ایمان و علاقه‌مندی در کنار ارتش است، خاطرنشان کرد: زمانی امکانات دفاعی و لجستیکی ارتش معنا پیدا می‌کند که در خدمت اعتقادات دینی باشد و همین امر، عامل تفاوت نیروهای مسلح ما با قدرتمندترین نیروهای مسلح جهان است.

وی در پایان اضافه کرد: نیروهای مسلح در دنیا در برابر ما از مرگ می‌هراسند اما دشوق شهادت و رسیدن به معبود و عروج، روحیه نیروی‌ها ما را از دیگر نیروها متمایز می‌کند و بر همین اساس هیچ نیروی مسلحی توان ایستادن در برابر ما را ندارد.