فرماندار سرخه گفت: 90درصد از طرح های معرفی شده در شهرستان موفق به معرفی و انعقاد قرارداد با بانک های عامل برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش شدند.

به گزارش مرور نیوز، علی مویدی زاده ظهر سه شنبه در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی سرخه در سال جاری به میزبانی فرمانداری با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی، اقتصادی این شهرستان در ماه های پایانی سال گذشته موفق به دریافت اعتبارات تولید شدند، ابراز داشت: با به ثمر نشستن تسهیلات، امید می رود میزان اشتغال و رونق بخش صنعت در سرخه تا شهریور ماه سال جاری افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به موقعیت مطلوب شهرک صنعتی سرخه افزود: تامین زیرساخت های لازم از قبیل آب، برق و گاز در جذب سرمایه گذار و رونق شهرک صنعتی شهرستان بسیار تاثیر گذار خواهد بود که در همین راستا گازرسانی به شهرک صنعتی سرخه در دهه فجر سال گذشته با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به انجام رسید.

فرماندار سرخه بیان داشت: شهرک صنعتی سرخه پتانسیل های بالقوه فراوانی در جذب سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی و اقتصادی دارد که در همین راستا با پیگیری های انجام شده یک هزار و 300 هکتار زمین به مساحت این شهرک صنعتی افزوده شد که با این مقدار، مساحت آن به یک هزار و 500 هکتار افزایش پیدا کرد.

مویدی زاده بیان داشت: تمامی زیرساخت های لازم در شهرک صنعتی سرخه مهیای تحقق شعار سال است لذا امید می رود در سال جدید با جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد واحدهای صنعتی و کارگاه های تولیدی برای تولید و اشتغال رشد چشمگیری داشته باشد.