فرمانده انتظامی نیشابور گفت : باند سه نفره سارقان خشن 20 ساله معروف به 'چرکی'در این شهرستان دستگیر و به 11 فقره زورگیری و سرقت اعتراف کردند.

به گزارش مرور نیوز، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سرهنگ حسین بیات مختاری گزارش داد: در پی سرقت به عنف یک کیلوگرم زعفران از توسط 2 جوان موتورسوار در محدوده پنجراه و دستبرد به منزلی در شهرک بسیج نیشابور موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در این ارتباط ماموران تجسس یک متهم 20 ساله معروف به 'چرکی' را با سوابق متعدد نزاع، سرقت و شرارت شناسایی و دستگیر کردند که وی در جریان بازجویی تاکنون به 11 فقره سرقت با همدستی 2 نفر دیگر که همگی 20 سال سن دارند اعتراف کرده است. سایر اعضای باند نیز در عملیات جداگانه دستگیر شدند و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.
* دستگیری زورگیران غرب مشهد
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز از دستگیری زورگیران غرب مشهد با 13 فقره سرقت خبر داد و گفت: 2 جوان موتورسوار زورگیر در حوالی منطقه هفت تیر مشهد دستگیر و در بازرسی بدنی آنها 3 دستگاه گوشی تلفن همراه و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.
سرهنگ حمید رزمخواه افزود: متهمان در بازجویی به ارتکاب 12 فقره زورگیری در محدوده بلوارهای معلم، دندانپزشکان و شاهد اعتراف کردند. تحقیقات برای تکمیل این پرونده ادامه دارد.