یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: احیای زیرساخت های از بین رفته در دولت قبلی از جمله فعالیت دولت تدبیر و امید محسوب می شود.

به گزارش مرور نیوز، حسین امینی سه شنبه شب در نشست تخصصی 'ثبات اقتصادی بر مدار اعتدال' که در دفتر حزب اعتماد ملی خراسان رضوی برگزار شد، اصلاح روابط خارجی با کشورهای مختلف دنیا و اقتصاد به گل نشسته کشور از دیگر رویکردهایی بود که در دولت تدبیر و امید به صورت ویژه به آن ها توجه شد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: بازگرداندن شان و جایگاه جمهوری اسلامی ایران، رفع تحریم های ظالمانه، کنترل اقتصاد لجام گسیخته، ایجاد یک فضای آرام برای فعالیت های اقتصادی و سیاسی از رویکردهای ارزشمندی است که طی سال های اخیر دنبال شده است.
امینی یادآور شد: مردم هنوز بازرسی های بدنی و رفتارهای ناشایست کشورهای مختلف با ایرانیان را به دلیل روابط بد سیاسی با کشور ما فراموش نکرده اند.
وی گفت :در شرایط کنونی نامزدهای انتخاباتی و رقیبان از هیچ تلاشی برای تخریب و فشار علیه دولت مضایقه نمی کنند.
وی اضافه کرد: انتخابات سال 96 از مهم ترین انتخابات های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است زیرا حضور پرشور مردم می تواند زمینه رشد و توسعه کشور را بیش از گذشته فراهم کند.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات امری ضروری است، تصریح کرد: اگر نمی خواهیم شرایط گذشته تکرار شود باید همه تلاش کنند تا وضعیت رو به رشد فعلی در کشور ادامه پیدا کند.
وی یادآور شد: متاسفانه بداخلاقی سیاسی که به عنوان میراثی از دولت گذشته برجای مانده امروز به یک فرهنگ فراگیر تبدیل شده و برخی از نامزدهای انتخاباتی در این مسیر گام بر می دارند.
وی فعالیت احزاب را برای حضور پرشور مردم در انتخابات بسیار موثر خواند و گفت: فعالان سیاسی و تشکل های مدنی می توانند نقش بسیار مهمی را در حوزه ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات ایفا کنند.
این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: نگاه دولت یازدهم نسبت به احزاب قابل تقدیر بوده و در همین راستا تلاش شده تا احزاب بتوانند نقش موثرتری را در حوزه فعالیت های مدنی ایفا کنند.