معاون وزیر نیرو در امر برق و انرژی گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی ایران، امروز متخصصانی در زمینه برق و انرژی داریم که قطعا این صنعت را به اوج می رسانند.

به گزارش مرور نیوز، هوشنگ فلاحتیان صبح سه شنبه در بیست و دومین کنفرانس ملی برق به میزبانی سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان، ضمن اشاره به وضعیت مطلوب صنعت برق در کشور، بیان داشت: شرایط کنونی با تمام پیشرفت ها در حوزه های مختلف برق از تولید تا توزیع به برکت حضور جوانان متخصص، متعهد و ولایی در این حوزه میسر می شود.

وی صنعت برق را زیرساخت اولویت دار کشور دانست و افزود: برق عنصری است تفکیک ناپذیر از زندگی بشرلذا مسئولیت سنگینی برعهده ما است و با چالش های زیادی روبرو هستیم.

معاون وزیر نیرو همچنین گفت: امروز برای تامین برق کشور باید تامین انرژی های پاک در دستور کار قرار گیرد که در این راستا جوانان متخصص ایرانی در حوزه های مختلف برقابی، انرژی خورشیدی و باد پیشرفت های بسیار خوبی را صورت داده اند.

فلاحتیان بیان داشت: یکی از حوزه هایی که در صنعت برق امروز مورد تاکید است، تحقق شعار سال با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه انرژی است که به نظر می رسد گذار به سمت انرژی های نو و پاک در راستای کاهش هزینه های تولید برق یکی از راهکارهای این امر باشد.