استاندار بوشهر از ایجاد اردوگاه دانش‌آموزی و سینمای سیار در استان خبر داد و گفت: تلاش داریم فضای مناسبی برای فعالیت‌های کودکان و نوجوانان در سطح استان بوشهر فراهم شود.

به گزارش مرور نیوز، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در نشست با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور داشت: در استان بوشهر نگاهی ویژه به کودکان و نوجوانان داریم و تلاش داریم فضا برای رشد و شکوفایی این قشر فراهم شود.

وی با تاکید بر تلاش برای توسعه فعالیت‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: آماده همکاری برای هرگونه فعالیت و اجرای طرح‌های این نهاد در استان هستیم.

استاندار بوشهر به راه‌اندازی سینمای رو باز در بوستان‌های امید استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: این فضا شرایط را برای ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرها و روستاهای استان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به آمادگی برای حمایت از طرح سینمای کانون به صورت سیار در مدارس استان بوشهر، اضافه کرد: همچنین برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی و سینما سیار در استان بوشهر آماده همکاری با کانون پرورش فکری هستیم.

سالاری ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی در دهکده گردشگری بوشهر برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی و دانشجویی وجود دارد و پیگیری لازم برای اردوگاه دانشجویی انجام شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد اردوگاه دانش آموزی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محقق می شود و مشکلی برای زمین و اعتبار استانی برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی در دهکده گردشگری نداریم.