رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری قاتل هفت زن میانسال که پس از سرقت زیورآلات زنان را به قتل می‌رساند در رشت خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، فرهاد فلاح‌کریمی در رشت با اشاره به اعلام مفقودی تعدادی از زنان میانسال در رشت و شهرستان‌های هم‌جوار اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع مذکور را پیگیری کردند و با اقدام‌های فنی و پلیسی راز جنایت آشکار شد.

وی ادامه داد: پس از ماه‌ها فعالیت فنی نامحسوس پلیسی مردی 40 ساله که جنایت‌های مذکور را مرتکب شده در شهرستان رشت شناسایی و پس از تغییر مکان‌های مختلف دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان به اعتراف به قتل هفت فقره زنان میانسال در رشت و شهرستان‌های هم‌جوار با انگیزه سرقت زیورآلات توسط قاتل مذکور اشاره کرد و افزود: قاتل در قالب راننده مسافرکش سوژه‌های خود را از بین تعدادی زنان که از وضعیت نابسامان اجتماعی برخوردار بودند، انتخاب کرده و پس از قتل زیورآلات آنها را به سرقت برده است.

فلاح‌کریمی با بیان اینکه قاتل و همسر دوم ازدواج موقت او سابقه‌دار بوده و دارای یک فرزند هستند، تصریح کرد: سال 1387 نخستین قتل توسط قاتل مذکور انجام شده ضمن اینکه اموال مسروقه از متهم کشف شده است.

وی در پایان با تأکید بر استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی در مسافرت‌های بین‌شهری، بیان کرد: شهروندان موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.