عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری انتخابات پرشور و گسترده در ایران همواره برای نظام استکبار و دشمنان سخت و آزار دهنده بوده است و آنان برای مقابله با این حرکت مردمی هزینه های سنگینی انجام می دهند.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم در مصلای قدس این شهر، افزود: مساله انتخابات در ایران آبروی نظام است و دشمنان با تشکیل اتاق های فکر و برنامه های شیطانی به دنبال تضعیف آن هستند.
وی بیان کرد: اگر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان مهم نبود، دنیای استکبار این همه برای مقابله با آن هزینه نمی کرد.
وی ادامه داد: برگزاری انتخابات باشکوه در ایران و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای، خنثی کننده توطئه های دشمنان است و عزت ایرانیان را به نمایش می گذارد.
آیت الله حسینی خراسانی گفت: مردم در انتخابات باید نامزد اصلح را انتخاب کنند که می تواند به نظام و انقلاب خدمت کند و مکتب اهل بیت را در این کشور زنده نگاه دارد.
وی افزود: اهل بیت (ع) و از جمله ایشان امام موسی بن جعفر (ع) برای حفظ شریعت بسیار تلاش کردند و امروز این میراث ارزشمند در اختیار ما قرار دارد، بنابراین باید در این امتحان بزرگ با انتخاب فرد اصلح در انتخابات به سهم خود برای حفاظت از دین و ارزش های آن به خوبی عمل کنیم.
وی ادامه داد: شرکت گسترده مردم در انتخابات و برگزیدن فرد اصلح توسط ایشان، فرصت توطئه افکنی را از دشمنان می گیرد و آنان را مثل گذشته سرافکنده و شکست خورده می کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
ستاد انتخابات وزارت کشور شب گذشته نامزدهای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد؛ سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم 6 نامزد احزار صلاحیت شده توسط شورای نگهبان هستند.