معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از بازسازی پارک پرندگان بوشهر خبر داد و گفت: المان خوان سوم رستم در نوار ساحلی بوشهر رونمایی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، عبدالرسول کازرونی صبح یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمران شهری بوشهر اظهار داشت: در نوروز امسال با تلاش صورت گرفته شاهد اقدامات خوبی برای میزبانی از مسافران نوروزی در بوشهر بودیم.

وی با اشاره به رضایت‌مندی مسافران نوروزی از حضور در بوشهر، اضافه کرد: با تدابیر انجام شده فضای مناسبی برای حضور مسافران نوروزی در ساحل بوشهر فراهم شد و شهروندان و مسافران نوروزی از حضور در برنامه‌های نوروزی لذت بردند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر به برگزاری تورهای بوشهرگردی و ایجاد بازارچه‌های سنتی در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های شاد و متنوع از جمله جشن‌های شبانه در ایام نوروز در بوشهر برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای نصب المان خوان سوم رستم در نوار ساحلی بوشهر، بیان کرد: این المان برگرفته از اثر زیبای هنرمند و مینیاتوریست بزرگ ایران استاد فرشچیان است.

رمضانی اضافه کرد: المان خوان سوم رستم همزمان با 25 اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت استاد بزرگ بی‌بدیل حماسه‌سرای ایران حکیم ابوالقاسم فردوسی در بوشهر رونمایی می‌شود.

وی همچنین از بازسازی پارک پرندگان بوشهر خبر داد و گفت: در راستای داشتن شهری زیبا و آباد، شهرداری بوشهر پروژه‌های عمرانی خود با سرعت بالایی در دست اجرا دارد.