رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از فعالیت 41 هئیت ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 35 هئیت فعال، 3 هئیت نیمه فعال و 3 هئیت غیر فعال است.

محرم روزبه در گفتگو با مرور نیوز افزود: هیئت‌های ورزشی شهرستان نهاوند با استفاده از توانمندی های مربیان و ورزشکاران و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی موفقیت هایی را برای ورزش نهاوند به ارمغان آورده اند.

وی گفت: هم اکنون در این شهرستان 41 هئیت ورزشی فعالیت دارند که از این تعداد 35 هئیت کاملاً فعال، 3 هئیت نیمه فعال و 3 هئیت غیر فعال است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: به هئیت های نیمه فعال و نیز غیر فعال توصیه های لازم برای بهبود روند کار ارائه شده است چرا که هئیتهای ورزشی بازوهای اصلی اجرای برنامه ها هستند

وی گفت: برگزاری جشنواره بازیهای بومی ومحلی، برگزاری جام های نوروزی در 4 بخش، همایش و جشنواره اسب سواری، برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال از مهمترین برنامه های اجرا شده و در نهاوند بوده است.

وی افزود:راه اندازی مجموعه ورزشی بانوان، راه اندازی خانه تکواندو با تجهیزات کامل در محل مجموعه بانوان شهرک حیدری نیز از مهمترین اقدامات یک ماه سال جاری بوده است.