مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان (منطقه 10 کشور) در اولین جلسه عوامل خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی این استان، گفت: پیش بینی می شود امسال 276 هزار تُن گندم از کشاورزان اصفهان خریداری شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان، ' رضا نیک نداف ' روز شنبه در این جلسه گفت: این شرکت قابلیت و آمادگی کامل برای تحویل 300 هزار تُن گندم از کشاورزان استان را دارد.
وی با قدردانی از عملکرد خوب عوامل این شرکت در خرید گندم در سال گذشته، افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان در سال گذشته 266 هزار تُن گندم از کشاورزان استان خریداری کرد.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان افزود: در سال گذشته اولین خرید گندم از منطقه گرمسیری شهرستان کاشان در 27 اردیبهشت انجام شد و تا پایان شهریور ادامه داشت.
عضو هیأت مدیره و معاونت اداری و مالی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان نیز گفت: با توجه به نرخ جهانی و تفاوت نرخ گندم در کشور و همچنین موجودی هشت میلیون تُنی گندم در کشور و 300 هزارتُنی در استان اصفهان باید در خرید امسال بسیار دقت شود.
محسن ضیایی اظهارکرد: کنترل ها برای تحویل گرفتن گندم و جو در سال جاری باید بگونه ای باشد که گندم سالم تحویل سیلوها شود.
در ادامه این نشست با بررسی مشکلات سال گذشته خرید تضمینی گندم و مسائل پیش رو ، طریقه اطلاع رسانی به کشاورزان و چگونگی به کارگیری امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان با هماهنگی بانک کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.
این جلسه در راستای اجرای دستور العمل خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان اصفهان و به منظور انجام هماهنگی های لازم برای افزایش میزان آمادگی نهادهای مرتبط در زمینه خرید گندم کشاورزان با حضور خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برگزار شد.
در این جلسه مشکلات حمل گندم خریداری شده بررسی شد و درخصوص تعداد مراکز خرید و چگونگی اجرای نرم افزار خرید بانک کشاورزی تصمیماتی اتخاذ شد.