رئیس بیمارستان گلستان اهواز، از امضاء تفاهم نامه ای در زمینۀ ارائه خدمات درمانی توسط بیمارستان گلستان اهواز به شرکت ملی حفاری خبر داد.

به گزارش مرورنیوز، دکتر حبیب حی بر  ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به رویکرد کلی بیمارستان گلستان اهواز بعنوان بزرگترین مرکز ارائه خدمات در اکثر رشته های پزشکی و گسترش روز افزون امکانات، تجهیزات و فضاهای درمانی در این مرکز، روز گذشته در جلسه ای مشترک که به میزبانی شرکت ملی حفاری تشکیل شد، موافقت نامه ای با موضوع ارائه خدمات درمانی توسط بیمارستان گلستان اهواز به کارکنان شرکت ملی حفاری، به امضاء طرفین رسید.

وی افزود: در تفاهم نامه یاد شده بیمارستان گلستان اهواز متعهد ارائه خدمات بیمارستانی شامل پذیرش، انجام خدمات درمانی، دارویی و تشخیصی شامل طب هسته ای، دانسیتومتری(سنجش تراکم استخوان)، هولتر مانیتورینگ قلب، نوار قلب(E.K.G)، نوار عصب و عضله و همچنین ارائه خدمات درمانی اعم از بستری و اعمال جراحی مختلف به کارکنان شرکت ملی حفاری ایران تا زمان بهبودی کامل شده است.

حبیب حی بر گفت: طبیعتاً کار دشوار و سنگین در پروژه های مهم حفاری، علی رغم رعایت نکات ایمنی، با صدمات و مخاطراتی برای کارکنان محترم این شرکت بزرگ همراه است که با توجه به تأکید جناب آقای  بهمنی، مدیر عامل محترم شرکت ملی حفاری بر لزوم حفظ سلامت نیروی انسانی بعنوان مهمترین و با ارزش ترین سرمایه شرکت حفاری، از این رو تفاهم نامه اخیر بین بیمارستان گلستان و شرکت ملی حفاری جاری و منعقد شد و مصدومان احتمالی سوانح و حوادث، پس از پذیرش از خدمات کامل درمانی، بهره مند خواهند شد.

دکتر حی بر با بیان اینکه تلاش تیم های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان گلستان اهواز، ارائه هر چه مطلوبتر خدمات به بیماران است، افزود: تنها در نیمه نخست فروردین ماه امسال، هفت هزار بیمار به این بیمارستان مراجعه و ویزیت و 400 عمل جراحی انجام شد.

رییس بیمارستان گلستان اهواز ادامه داد: ما از ایجاد تعامل با شرکت ملی حفاری استقبال می کنیم و طبق رسالت مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز، در جهت پایبندی به تعهدات این موافقت نامه، می کوشیم تا به یاری خدا، بهترین خدمات را به مصدومان و بیماران اعزامی از شرکت ملی حفاری ارائه نماییم.

وی در پایان گفت: طبق بند۳ ماده ۴ این تفاهم نامه، با رسیدن موعد ترخیص بیمار، شرکت ملی حفاری متعهد شده، نهایتاً تا تاریخ یکماه پس از ترخیص، نسبت به پرداخت صورتحساب انجام خدمات، اقدام نماید.

گفتنی است؛ مدت این موافقت نامه یک سال و با توافق دو طرف قابل تمدید است که در اجرای آن، بیمارستان گلستان متعهد می شود بیمار یا مصدوم اعزامی شرکت را پذیرش و خدمات درمانی مورد نیاز را ارائه دهد.