نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : بزرگنمایی مشکلات کشور و ارایه آمارهای اشتباه از سوی نامزدهای انتخاباتی، زمینه سوء استفاده دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم می کند.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی افزود : نامزدهای انتخاباتی در چند روز مانده تا برگزاری انتخابات ، فقط به مشارکت پرشور مردم در این حماسه ملی بیندیشند و با رویکرد اشتباه، زمینه شادی استکبار جهانی را فراهم نکنند.
وی اظهارداشت : شبکه های اجتماعی از فناوری ارزشمند برای بیان حقایق و مشکلات کشور است اما نباید با درشت نمایی و ارایه آمارهای اشتباه از سوی طرفداران نامزدهای انتخاباتی مردم را سردرگم کرد.
وی اضافه کرد : مردم ایران از هوشیارترین ملت های آزاده جهان هستند و آحاد جامعه با انتخاب افرادی اصلح بار دیگر برای رونق و آبادانی این مرز وبوم قدم بر می دارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد : مشارکت پرشور مردم در انتخابات، قدردانی از جانفشانی شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است وبه یاری خداوند با حضور گسترده مردم در انتخابات حماسه ملی دیگر در ایران اسلامی در راه است.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد : انتخابات فرصتی ارزشمند برای بیان مهم ترین مشکلات کشور بوده و انتخاب افرادی اصلح برای رفع این چالش ها در افزایش رونق کسب و کار تاثیرگذار است.
وی بیکاری جوانان را مهم ترین مشکلات کشور برشمرد و گفت : به یاری خداوند رئیس جمهور آینده کشور برای رفع این معضل قدم بر می دارد.
وی تصریح کرد : تاکنون نظارت های دقیق و منسجمی از سوی دستگاه های نظارتی انتخابات برای مشارکت پرشور مردم انجام شده است و باید این روند تا پایان رای گیری ادامه یابد.
امام جمعه سمنان اضافه کرد : مشارکت پرشور مردم در انتخابات دل رهبر انقلاب را شاد خواهد کرد و با همت مردم و مسوولان می توان گره مشکلات کشور را باز کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.