معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با مشارکت مردم محقق می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در بازدید از جشنواره فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهر آبی در بوشهر اظهار داشت: ر راستای استفاده از توان و ایده‌های نو و جلب مشارکت مردم در برنامه ها، مردمی‌کردن مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید است.

وی اضافه کرد: در این راستا 16 سازمان مردم نهاد بوشهر با مشارکت یکدیگر در قالب این جشنواره آثار و شیوه های آموزشی خود برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را در معرض دید عموم می‌گذارند که این اقدام آنها ارزشمند قابل تقدیر است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: جشنواره یاد شده به‌صورت پایلوت در بوشهر اجرا می‌شود و در صورت موفقیت‌آمیز بودن در سراسر استان‌های کشور به اجرا در می‌آید.

گراوند یادآور شد: پیش از این نیز طرح امید اجتماعی که ایده استاندار بوشهر بوده از آن الگو برداری و به سراسر کشور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: انتظار است با نشاط اجتماعی حاصل از طرح امید اجتماعی بتوانیم در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی یک گام جدی برداریم که تحقق این مهم نیازمند رعایت همه جوانب موجود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد که در این جشنواره همکاری می‌کنند، تصریح کرد: این جشنواره به صورت همزمان در دو شهرستان بوشهر و گناوه در حال برگزاری است.